Twitter Updates

    follow me on Twitter

    mandag 2. februar 2015

    Jeg er skremt!

    ...og jeg er vel ikke det jeg kaller direkte lettskremt...

    Hadde ingen planer om å skrive noe mer om sjukehussaken, men akkurat nå sitter jeg med en vond klump...

    Tenker spesielt på disse små(og store også for den saks skyld...) sjuke barna som må flytte hver helg!
    Det er så grusomt å tenke på at både morshjertet og mormorhjertet blør, og greier ikke å finne en eneste liten rimelig grunn til at det skal være sånn!

    4 000 000? Glem det! Tror det er mulig å spare det dobbelte på andre mindre viktige ting!(F.eks en konsulent mindre ei uke?)

    Trenger noen som forklarer meg hvordan dette regnestykket ser ut!

    Hva koster det å sende de med helikopter? Eller ambulanser? Hvordan er beredskapen her på Nordmøre når "alle" helikopter og ambulanser kjører sjuke unger til Ålesund, når de kunne ligget rett oppi gata for meg?

    Hva med liggedøgn? Jeg er ikke helsefaglig utdanna, men har vært sjuk noen ganger, og har alltid hørt og erfart at RO er viktig? Er det feil? Kan vi risikere at disse ungene får flere døgn på sjukehuset? Koster vel penger det også?

    Jeg er redd for at noen dør på grunn av dette, håper ikke det skjer, men hvis det verste skulle skje, så KANSKJE noen hadde skjønt at dette er umenneskelig?

    Føler at det blir snakka til døve ører, noen mener det er FORSVARLIG?????  Jeg fatter ikke...leger protesterer, skulle tro de har mer greie på dette enn enkelte hotellutdanna folk?

    Puuuh...det var et lite hjertesukk herfra...
    Og jeg venter på regnestykke...

    (har ikke engang nevnt alle de andre påkjenningene, for foreldre, søsken, besteforeldre osv, men er sjeleglad for hver dag som går og barnebarnet mitt er frisk...)


    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar